7.2.10

Trender

Pistol Short skorna från Acne är väl ganska så hypade just nu, gillar också modellen. Men jag blir alltid lite anti när man ser samma sko, eller andra kläder för den delen (eller liknade modell) på var och varannan blogg, på alla fashionistas fötter.

Men trots att jag skriver att jag blir anti så kan man ju inte hjälpa att man ändå blir påverkad av vad alla tjusiga mode-bloggerskor har på sig.

Tur i oturen så har jag inte riktigt dom pengarna att spendera på ett par pjucks just nu ändå, men hittade ett ganska så mycket billigare alternativ på Nelly.

Gud va jag håller på...

2 kommentarer:

  1. De är ju snygga, men huva så dyrt. De måste leva på nudlar de där fashionistorna;)

    Hoppas du har haft en skön helg, och att lillans mormor haft det mysigt också!

    SvaraRadera
  2. Ja du, dyra e dom! Helgen har varit jättebra, vi får höras i veckan å planera nåt, såg att ni haft det bra å njutit av lite vuxen-tid!

    SvaraRadera

En liten rad gör en glad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails