9.2.10

Glamourama TV3 play




Jag har precis kollat på Glamourama, ett nytt pogram som sänds enbart på webben, TV3 play. Handlar om tre bloggerskor som lever det glamourösa livet på stureplan. Kunde inte låta bli att titta även fast jag visste att jag skulle störa mig.
Vet faktiskt inte vad jag ska säga om programmet, förutsägbart, pinsamt, stureplan... Nej vaddå, jag har inga förutfattade meningar...

Kan ju tänka mig att det finns många som kollar och känner igen sig, många yngre tjejer som bara lääängtar efter att bli precis som dom är, och bloggerskorna lever säkert ett skitkul liv, men det känns bara så sjukt ytligt allting, so sad!

Jag lever så långt ifrån deras verklighet man bara kan, och det är jag faktiskt glad för. Men alla väljer ju sitt eget liv i slutändan och dom trivs ju med det dom gör och har ju bra jobb och allt det där.

Men nej, hellre en soft fika på söder än en champagne-natt på öster!

(Trots mitt inlägg så tror jag, om jag känner mig själv rätt, att jag kommer att kolla på nåt avsnitt till, bara för att störa mig ännu mer, dum som man är...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En liten rad gör en glad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails