23.9.10

Nu är hemlisen ute!

Ja, nu börjar det bli officiellt för alla, ett syskon till lill-tjejen är beräknad i vår. Spännande och pirrigt, nervöst och oroande, lycklig! Känslorna är på topp, men visst finns oron, kommer den här graviditeten gå lika bra som första, kommer bebisen vara frisk och kry, hur kommer det att gå med V? Kommer hon kunna acceptera en liten skrutt i familjen?

Men nej, stress och oro är inget man ska ängna sig åt under graviditeten utan njuta av dagen och ta dagen som den kommer.

Allt kommer att ordna sig som jag så ofta tänker/säger.

(Kunde inte låta bli att adda en sån där liten gravidmage-widget... nördigt men kul!)

3 kommentarer:

  1. Åh så roligt för er! Så sjukt spännande! Det kommer att gå bra och bli alla tiders, sluta oroa dig omedelbums. Ni är ju rutinerade päron ni två. Och snart är ni fyra i familjen alltså, skojigt kommer det att bli. Många grattisar från oss:)

    SvaraRadera
  2. Tack finaste Mia!! Du får en att känna sig bra :-)
    Bara för att jag skrev att jag inte riktigt orkar lägga tid på bloggen så fick jag upp ögonen för hur kul det är, hihi!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Visst är det:) Haha, jag gillar att ha något att pyssla med när Algot sover.

    SvaraRadera

En liten rad gör en glad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails