18.3.10

Inspiration till barnrummet

Puttinuttisnuttsnutt, skimrande rosa, glitter, hjärtan och sånt är inte riktigt min kopp té när det kommer till inredning till dotterns rum. Jag kan tycka att det är urmysigt att komma in i ett riktigt prinsessrum, det är väl nästan alla små tjejers dröm att någon gång få ha ett sånt rum, men jag kommer nog välja ett annat tema. Det kommer fortfarande vara a girls room, men inte så rosa.

Färglatt, grönt, rött, gult, blått, vill måla en fondvägg med en sagovärld som tema. Kanske ett träd, en uggla, en liten bambi, flugsvampar, blå himmel... Jag ser bilden framför mig, men vet inte riktigt hur jag ska få till det!? Jag kommer på nånting.

Här är några inspirationsbilder.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En liten rad gör en glad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails