20.3.11

En tvåårings önskelista!

Snart stundar ett två-årskalas, shit vad tiden går fort. Att lilla, älskade Vilma redan fyller två! Nu har vi suttit tillsammans och knåpat ihop en liten önskelista, hon sa preciiis vad hon ville ha, jag lovar, hon sa, jag skrev.  Här kommer några små önskningar, inget mer prio än nåt annat.

Bobbycar

Trehjuling 

Duplo lego Nalle Phu med hus och rutchkana, Ior och Nasse

Annat kul Duplo (inget flygplan för det finns redan i lådan...)

Köksprylar i plast (glas, tallrikar, muggar... kastruller och grejs finns redan)

Boken "Emma och Lillebror"

Basic toppar, lång eller kort ärm i grått, svart eller vitt strl 92

Nånting skojigt med Pippi, liten väska, nåt klädesplagg, leksak...

Spindelmannen t-shirt strl 92

Bakset

Badleksakssamlare

3 kommentarer:

  1. Ok Vilma!Faster har kollat vad du önskar dig. Vi längtar efter dig vilma. Puss och kram faster och kusinerna

    SvaraRadera
  2. Det kommer ett litet paket på posten, inget märkvärdigt! Bara så du inte blir helt förskräckt;) Något litet till födelsedagstjejen, och något till den där andra knodden som inte behagat visa sitt vackra ansikte än. Komsi komsi ut ur magen snart! Vi vill se vem du är!

    Miljarder kramar!

    SvaraRadera
  3. Men finaste Mia! Vad rörd jag blir (jag är ju faktiskt superkänslig just nu ;-)).

    TAck för varningen, nu kan jag lugnt öppna brevlådan utan att hoppa högt och tro att det är nåt tickande innehåll, hihi!

    SvaraRadera

En liten rad gör en glad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails