25.3.11

Denna eviga väntan...

Med Vilma så födde jag ju mycket tidigare än jag förväntat mig (trodde jag skulle gå över med två veckor men födde två veckor tidigt istället), så den här eviga väntan jag känner nu, hade jag inte alls på samma sätt med Vilma.

Nu har jag bara ont heeela tiden dygnet runt. Allt känns skit, Vilma blir ledsen, mitt tålamod är typ noll, känner mig så himla elak som varken orkar eller kan leka med henne som jag brukar. Usel mamma...

Hoppas verkligen att livsenergin kommer tillbaks när man väl kommit på fötter igen efter förlossningen...

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!
    Hör att du har det jobbigt! Stackars dig! Men du vet, den som väntar på något gott...;)
    Vilma har ju pappa också att ha roligt med =)

    önskar er en skön helg, och har det så bra som det går. Se nu till att vila så mycket du kan så att du är laddad!
    stor kram emelie

    SvaraRadera
  2. Lite till bara, snart har ni den lille hos er och allt är bra! Det är jobbigt den sista tiden. A gick jag ju över 10 dagar med, höll på att bli knäpp. Trodde aldrig att han skulle komma! Du får försöka att hålla sig sysselsatt, läsa något och vila dig. Ha inte för stora förväntningar, du är inte ett minstaste dugg usel!

    Håller tummarna för att det blir snart:) Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack vad ni är gulliga, ena dagen känns ok, medans den nästa känns skit... Men jag vet ju att det är dags väldigt snart när det än händer! Jag njuter av kvällarna och försöker koppla av med saker och ting jag vet att jag kanske inte får riktigt lika mycket tid för senare...

    Stora kramar till er båda!

    SvaraRadera

En liten rad gör en glad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails