7.7.10

Dotterns del av rummet ska fixas!

Nu har vi varit och kollat på lite färg och tapet till sovrummet, som till en början ska delas av oss och lilla V. Jag älskar en blandning av färgglada grejer, och snöar nog inte in mig på enbart rosa, men självklart kommer det bli girly, kan inte låta bli!

Har tidigare sagt att jag ska måla en fondvägg själv med lite kuligheter, men har tänkt om lite och bestämt mig för tapet.

Fastnade helt på någon av dessa från Pip wallpaper collection, design av Brian Yates. Pips motto "Happy products, happy people" och visst stämmer det!






Det lutar åt turkos eller rosa med fåglar... Men jag älskar ju gult... Ja, vi får se om jag kan bestämma mig nån gång...

1 kommentar:

  1. Hej på dig!
    Ja inte är det lätt att bestämma sig inte...*suck* Tro mig jag vet vad jag talar om. Badrumemt är utrivet och nu ska en massa bestämmas...trodde nog att det bara sklle vara kul, men shit så svårt det är.

    Ha det gott och njut av värmen;)
    kram emelie

    SvaraRadera

En liten rad gör en glad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails