7.7.10

Dilemma

Jag börjar plugga till hösten, bara grundkurser, men iallafall en start till vidareutbildning. Mitt dilemma är nu att jag sökte två olika utbildningar och kom in på båda. En grundläggande datakurs inkl. information & layout, webbdesign och lite till, sen fick jag reda på igår att jag kommit in på Form & Design, en grundkurs just i form & design-lära.

Innan jag sökte sa jag att om jag kom in på form & design (bara 12 ansökande kommer in) så var det en självklarhet, men sen fick jag reda på att skolan är ganska oorganiserad och att lärarna inte är de bästa...

Vad ska jag göra, har en vecka på mig att göra mitt val... Tusen tankar flyger runt i huvet just nu, känns som att man skulle vara i behov av en livscoach!

1 kommentar:

  1. Det var inte det lättaste! Det gäller nog att försöka tänka på vad du vill efter kursen, även om det kan vara svårt att veta nu. Så att det du väljer att läsa nu på något vis kan bidra konkret i framtiden. Båda låter ju som att de skulle kunna göra det, men jag tror att du som är mer insatt kommer att fatta ett klokt val:)

    SvaraRadera

En liten rad gör en glad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails