25.1.12

sittkuddde

under min andra graviditet så hade jag mycket problem med foglossning. hade konstant ont från femte månaden, och har fortfarande ont! fick höra att det tar cirka ett halvår att återställas, men nu, nästan 10 månader senare har det bara blivit värre. för en och en halv vecka sedan så smällde det till ordentligt i svanskotan (där det varit som värst), och jag kunde snappt röra mig. problem med att sitta, ligga, stå, bära, böja. ja, konstant ont.

idag, ääääntligen, så har jag varit hos sjukgymnasten. har fått en härlig sittkudde och ett avlastningsbälte. har även fått order att börja med några övningar för att stärka bäckenet. så nu återstår det att se om det kommer att hjälpa. inte kul med två små barn, många trappor, och inte kunna röra sig normalt. men nu jäklar ska det bli bra!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. ÅH, då hållerl jag tummarna vännen! Stackare! Min syster ramlade i trappen hemma i början av december och svanskotan gick av! Gjorde skitont är lång läktid.

    Tänker på dig!
    kram

    SvaraRadera

En liten rad gör en glad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails