4.5.11

Att blogga eller inte blogga...

Nu har det gått lång tid sen jag ens loggade in på min blogg. Jag ser min blogg som en skön liten avkoppling och en kul grej att gå tillbaka och titta på gamla inlägg.

Har saknat att ta bilder och leta inspiration, men gud vad det har varit fullt upp i huset! Två barn är verkligen ett 24/7 jobb på ett heeeelt annat sätt än med ettan!
Men lycklig är jag när jag tittar på mina två vackra döttrar, en våg av värme går genom kroppen och jag känner mig riktigt stolt! Samtidigt som det är lite skrämmande att det hänger på mig och mannen att få våra döttrar att växa upp och bli trygga, positiva och lyckliga tjejer.

Det här inlägget skulle kunna bli hur långt som helst om alla tankar och funderingar som far runt i huvudet, men det får bli nån annan dag, nu rör minstingen på sig här brevid mig och kommer alldeles strax gapa efter mat.

Ses snart igen, för bloggen ska definitivt komma igång igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En liten rad gör en glad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails