15.1.11

Detta år ska jag...

 
  • föda en kry bebbe, utan någon som helst smärtlindring
  • få dottern att sova själv hela natten lång
  • gå en starta eget kurs
  • träna flera dagar i veckan efter att bebisen anlänt
  • äta nyttigare
  • se till att dottern och lillebror/syster (?) älskar varandra från dag ett och att ingen svartsjuka uppstår
  • less words, more action
  • laga ett nytt recept minst en gång i veckan
  • lyfta på luren och ringa mina nära och kära lite oftare
  • inte skjuta upp saker och ting in till sista minuten
  • göra roliga, mysiga saker med min lilla familj
  • sluta skriva så många listor som ändå aldrig uppfylls...
Ja, vi får la se vad som händer :-)

2 kommentarer:

  1. Själv ska jag tandtråda mer. Men har bara lyckats 1 gång sen nyårsafton... ;) Haha, lika bra att inte skriva en listan för min del!

    Det kommer att gå finfint alltihopa på din, och behöver du någon att ringa - så finns jag här för dig! Eller skicka något gott till som du lagat;) Kramar!

    SvaraRadera
  2. Jag vet, när man skriver listan så är man så jäkla pepp, men det tappar man ju ganska fort, en grej efter en annan...

    SvaraRadera

En liten rad gör en glad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails