18.11.10

I love a good bargain!

Gick förbi våran lokala second hand, ibland har de massor, ibland ingenting, precis som det ska vara. Idag såg jag den sötaste lilla åkpåse, ullig och mjuk på insidan och fin manchester utanpå. Jag var på jakt efter en när V var bebbe, men de jag hitta var alldeles för dyra.

Den här fina blev min för 40 ynka spänn! Nu har jag dock ett litet dilemma. Den är liten till storleken och passar bäst i liggdelen på vagnen vilket betyder att den kanske inte hinner bli använd, om det inte är riktigt kallt ute när den nya tittar ut.

Köpte den egentligen  med syfte att sälja vidare och tjäna nån liten lapp. Men den är ju så fiiin! Ska jag vänta till nästa vinter kanske, den kan ju komma till användning...!?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

En liten rad gör en glad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails