9.10.10

Ångrar...

Vi traskade runt i lilla staden idag, strosade runt i några affärer och på torget. Obligatoriskt torg-besök varje lördag! Gick även in på FA-fyndet, älskar att spana efter nåt litet fynd. Hittade en fåtölj som jag blev blixt-kär i, men min kära hälft blev inte lika förtjust vilket gjorde att vi gick där ifrån utan nånting...

Ångrar mig som tusan, varför köpte jag den inte??? Ska gå dit så fort de öppnar på tisdag och håller tummarna för att den står kvar, jag SKA ha den, med eller utan Ts godkännande.



Tråkig bild, men liknande modell på stolen, fast mycket finare!

1 kommentar:

  1. Jag tycker du ska knalla dit på tisdag, häng på låset, för den var jättefin! Kostar säkert inte många kronor heller? Karlar alltså, vad vet dom;)

    SvaraRadera

En liten rad gör en glad!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails